DDC2017 1400x300 header new

Patrick van Wattum | ISM

Patrick van Wattum heeft zijn voetsporen in de afgelopen 8 jaar al ruim achtergelaten in het zoeken en bereiken van de klant. Zowel in de retail als in de reisbranche via het online marketing-kanaal. Hij heeft aan campagnes gewerkt voor o.a. Sunweb, Warmteservice, Ranzijn tuin & dier en Open32. Geen facet van online marketing is hem onbekend, maar zijn passie gaat het meest uit naar e-mailmarketing en marketing automation. In 2014 is hij genomineerd voor e-mailmarketing man van het jaar door het DDMA.

Spreekt tijdens: Parallelronde 4 - Maximaal rendement uit Marketing Automation, zo doe je het! Van strategie tot uitvoering. (14.50 - 15.20)

Platinum sponsor

  • IBM
  • Metapeople

    Gold sponsor

    • Gracious Studios

      Silver sponsor

      • GoDataDriven
      • ISM
      • Netprofiler
      • Oogst
        DeNieuweZaak Logo RGB
        Data Driven Commerce