DDC2017 1400x300 header new

Sander Beckers | De Nieuwe Zaak

Sander is Business Intelligence Specialist bij De Nieuwe Zaak. Tijdens zijn vorige baan aan de Rijksuniversiteit Groningen heeft hij gepubliceerd in Harvard Business Review, diverse vakbladen, en wetenschappelijk tijdschriften op het gebied van marketing en data. Door data te analyseren en bewezen klantinzichten te verzamelen houdt hij zich momenteel voornamelijk bezig met het continu optimaliseren van resultaten. De klant staat altijd centraal en door middel van een multidisciplinaire aanpak streeft Sander er altijd naar om de doelstellingen van de klant te realiseren.

Spreekt tijdens: Parallelronde 2 - Conversiebooster: Datadriven conversieverbetering op basis van psychologische principes (11.50 - 12.20)

Platinum sponsor

  • IBM
  • Metapeople

    Gold sponsor

    • Gracious Studios

      Silver sponsor

      • GoDataDriven
      • ISM
      • Netprofiler
      • Oogst
        DeNieuweZaak Logo RGB
        Data Driven Commerce