DATA DRIVEN COMMERCE – 13 februari 2020
‘Van verzamelen naar doen’
Op basis van data ga jij je klant steeds beter begrijpen. Maar wat ga je er vervolgens mee doen? Je kunt op basis van de verkregen inzichten de e-mails die je verstuurt naar jouw (potentiële) klanten personaliseren of de content op je website aanpassen. Zo zal lang niet elke klant zitten te wachten op jouw algemene weekaanbieding, maar heeft hij bijvoorbeeld veel meer behoefte aan informatie over de nieuwste producten.
Deze kennis kun je niet alleen toepassen binnen je platform, maar binnen de gehele customer journey. Daarmee werken je insights platformoverstijgend.
De centrale vraag van Data Driven Commerce 2020 was dan ook: hoe gebruik je de klantinzichten uit je data om je klant nóg beter van dienst te kunnen zijn en je conversie te verhogen?
Partner

Podcasts tijdens DDC 2020
Sfeerimpressie 2020
- Hoe jij van visie naar gave state-of-the-art data oplossingen met klant impact gaat
- Hoe HEMA data gebruikt om het assortiment van jouw lokale HEMA te bepalen
- Hoe je een complexe datastructuur vanuit meerdere bronnen samenbrengt om deze real-time te combineren tot een persoonlijk aanbod
- Hoe je stap voor stap naar een data gedreven commerce organisatie gaat
Tijdens het Data Driven Commerce Event kreeg je antwoord op bovenstaande vragen én meer. We hopen jou volgend jaar weer te zien!