Data Driven Customer Experience

De klant centraal zetten en het creëren van loyale klanten staat bovenaan elk strategisch plan. Hoe je dit precies doet en wat de rol van data hierin is, is echter nog niet voor iedereen even makkelijk. Want hoe kun je met data inspelen op de klantervaring? En neem je hiervoor de bestaande (interne) processen als startpunt, of houd je je vast aan de reeds verzamelde klantervaringen (extern)? Of zorgt een combinatie van beide invalshoeken voor het beste resultaat?

Tijdens Data Driven Commerce 2019 doorlopen we de stappen van data gedreven klantbeleving. We staan stil bij onze ambities en doelen, nemen de huidige situatie als startpunt, rijken tools aan om jouw data te analyseren en slaan hiermee een brug tussen marketing en techniek, waarbij techniek nog beter ingezet wordt voor het creëren van de ultieme klantbeleving.

Zien we jou op 14 februari?

Programma

data driven commerce event
Wat kun je zoal verwachten?
🔸 Een interactief programma met keynotes van grote merken als Google, Centraal Beheer en Miss Etam
🔸 Zelf je favoriete parallelsessies kiezen
🔸 Netwerken met like-minded marketing & e-commerce professionals
🔸 Een volledig verzorgde lunch én borrel

Op de hoogte blijven? Meld je dan hier aan.

Sprekers

Tjaard Prins

Centraal Beheer


Tickets

 

Wat bezoekers over ons zeggen

 
  • Deelnemer 2018
    Fantastisch hoe een Non profit organisatie zo professioneel zich zo bezig houdt met data om het goede doel ook in de toekomst te waarborgen.
    Deelnemer 2018
  • Deelnemer 2018
    Over Ijsvogel Retail: Goed verhaal, goede presentatie. Zowel strategische als met praktische handvaten. Bleek ook uit de hoeveelheid vragen naderhand. Zet aan tot denken.
    Deelnemer 2018
  • Deelnemer 2018
    Kijkje in de keuken van een grote bank gekregen. Staat veel te gebeuren en lange weg te gaan. Goed beeld van gekregen.
    Deelnemer 2018
  • Deelnemer 2018
    Mooi om te zien dat ook bij een grote organisatie als Adidas simpele dingen over het hoofd gezien worden. Openheid hierin. Professionele presentatie over de waarde van data om tot resultaten en inzichten te komen.
    Deelnemer 2018
  • Deelnemer 2018
    Leuke dag en sfeer, zeker wat opgestoken. Veel ideeën op kunnen doen die ook aansluiten bij kleinere webshops.
    Deelnemer 2018
  • Deelnemer 2018
    Goed verhaal waarin duidelijk werd dat data driven commerce ook zeer waardevol en belangrijk is voor de toekomstige fysieke retail
    Deelnemer 2018

Bezoekers 2018

 

SACHA PLUS RETAIL • RABOBANK • VGZ • NEDERLANDSE LOTERIJ • ALBERT HEIJN B.V. • GREETZ B.V. • DIENST UITVOERING ONDERWIJS • CLINICLOWNS • MISS ETAM • STEPS • AKO • FNG SERVICES • LIGHTSPEED • BOSCH POWER TOOLS BV • ALZHEIMER NEDERLAND • HAN • ONLINE PLASTICS GROUP • ORDINA • KOOKPUNT WESTWINKEL BV • GENERALI VERZEKERINGSGROEP N.V. • DINER JAARKAART B.V. • OXYMA • MANNENMEDIA B.V. • JEANS CENTRE • GOOSSENS • KLM • VODAFONEZIGGO • PICNIC • ESSENT • NESPRESSO • SIEBEL JUWELIERS • ADIDAS

Laatste nieuws

 
10 januari 2019

Tjaard Prins: ‘Data is niets meer dan een middel’

Data gebruiken om een positieve klantimpact te realiseren. Op het Data Driven Commerce Event vertelt Tjaard Prins, Lead Data Consultant bij Centraal Beheer, hoe bedrijven dat […]
3 januari 2019

Simona Nita (TomTom): “Simply storing data has no value.”

The program of Data Driven Commerce 2019 includes various speakers who explain how they respond to the customer experience with data. Looking forward to that day, […]
21 december 2018
data driven commerce event

“Ik wil iets met data, maar ik weet niet wat.”

Data wordt vaak de nieuwe olie of het nieuwe goud genoemd. Alsof er een pot goud op je staat te wachten, omdat je door data de […]

Gold sponsors

  • ADchieve
  • Future Facts
  • data driven commerce event

Partner

  • De Nieuwe Zaak

Media partners

Bestel tickets