DATA DRIVEN COMMERCE  – 13 februari 2020

‘Van verzamelen naar doen’

Op basis van data ga jij je klant steeds beter begrijpen. Maar wat ga je er vervolgens mee doen? Je kunt op basis van de verkregen inzichten de e-mails die je verstuurt naar jouw (potentiële) klanten personaliseren of de content op je website aanpassen. Zo zal lang niet elke klant zitten te wachten op jouw algemene weekaanbieding, maar heeft hij bijvoorbeeld veel meer behoefte aan informatie over de nieuwste producten.

Deze kennis kun je niet alleen toepassen binnen je platform, maar binnen de gehele customer journey. Daarmee werken je insights platformoverstijgend.

De centrale vraag van Data Driven Commerce 2020 was dan ook: hoe gebruik je de klantinzichten uit je data om je klant nóg beter van dienst te kunnen zijn en je conversie te verhogen?

Partner

Sfeerimpressie 2020

« 1 van 3 »

IMG_7144-21
Wat je tijdens het Data Driven Commerce Event kon leren...

  • Hoe jij van visie naar gave state-of-the-art data oplossingen met klant impact gaat
  • Hoe HEMA data gebruikt om het assortiment van jouw lokale HEMA te bepalen
  • Hoe je een complexe datastructuur vanuit meerdere bronnen samenbrengt om deze real-time te combineren tot een persoonlijk aanbod
  • Hoe je stap voor stap naar een data gedreven commerce organisatie gaat


Tijdens het Data Driven Commerce Event kreeg je antwoord op bovenstaande vragen én meer. We hopen jou volgend jaar weer te zien!


Voor wie is dit congres bedoeld?

Usability Expert – Commercieel Manager – Online Marketeer – Social Media Manager – Data Analist – Database Marketeer – Commercieel Directeur – Business Controller – Database Manager – E-business Manager – CRM Manager – Product Manager – Email Marketeer – Product Owner – Business Consultant – Operationeel Manager – Communicatie Manager – ICT Directeur – Site Manager

Bezoekers over de vorige editie

 
  • Deelnemer
    Fantastisch hoe een Non profit organisatie zo professioneel zich zo bezig houdt met data om het goede doel ook in de toekomst te waarborgen.
    Deelnemer
  • Deelnemer
    Over Ijsvogel Retail: Goed verhaal, goede presentatie. Zowel strategische als met praktische handvaten. Bleek ook uit de hoeveelheid vragen naderhand. Zet aan tot denken.
    Deelnemer
  • Deelnemer
    Kijkje in de keuken van een grote bank gekregen. Staat veel te gebeuren en lange weg te gaan. Goed beeld van gekregen.
    Deelnemer
  • Deelnemer
    Mooi om te zien dat ook bij een grote organisatie als Adidas simpele dingen over het hoofd gezien worden. Openheid hierin. Professionele presentatie over de waarde van data om tot resultaten en inzichten te komen.
    Deelnemer
  • Deelnemer
    Leuke dag en sfeer, zeker wat opgestoken. Veel ideeën op kunnen doen die ook aansluiten bij kleinere webshops.
    Deelnemer
  • Deelnemer
    Goed verhaal waarin duidelijk werd dat data driven commerce ook zeer waardevol en belangrijk is voor de toekomstige fysieke retail
    Deelnemer

Laatste nieuws

 
11 februari 2020

Nico Veenendaal: ‘Zorg dat ’t voor de klant interessant wordt om zich bloot te geven’

YourSurprise, online aanbieder van persoonlijke cadeaus, werkt steeds meer samen met merken. Data zijn cruciaal: ‘We helpen merken te definiëren wat hun klanten écht willen.’ Dat […]
10 februari 2020

Jagoda Trąbińska: “We analyze data in real-time, regardless of the scale of operations.”

Where does your passion for data come from? Data is the oil of the 21st century, a new source of insights and economic power. At Synerise […]
4 februari 2020

Leonard Blommendaal en Job van den Berg: “Data biedt je oneindig veel inzichten maar hou het vooral praktisch als je het in gaat zetten in marketingprocessen.”

Met behulp van het Data Management Platform van Shopping Minds worden uitgebreide profielen van websitebezoekers opgebouwd. Deze informatie kan niet alleen gebruikt worden voor het personaliseren […]

Gold sponsors

Silver sponsor

Media partners

Houd me op de hoogte