Data Driven Commerce Event

Op het programma van Data Driven Commerce 2019 hebben diverse sprekers verteld hoe zij met data inspelen op de klantervaring. Het was een groot succes! Wil je op de hoogte blijven? Volg ons dan op Twitter!

Graag tot ziens op het Data Driven Commerce Event in 2020!

« 1 van 2 »

Partner

Bezoekers over de vorige editie

 
  • Deelnemer 2018
    Fantastisch hoe een Non profit organisatie zo professioneel zich zo bezig houdt met data om het goede doel ook in de toekomst te waarborgen.
    Deelnemer 2018
  • Deelnemer 2018
    Over Ijsvogel Retail: Goed verhaal, goede presentatie. Zowel strategische als met praktische handvaten. Bleek ook uit de hoeveelheid vragen naderhand. Zet aan tot denken.
    Deelnemer 2018
  • Deelnemer 2018
    Kijkje in de keuken van een grote bank gekregen. Staat veel te gebeuren en lange weg te gaan. Goed beeld van gekregen.
    Deelnemer 2018
  • Deelnemer 2018
    Mooi om te zien dat ook bij een grote organisatie als Adidas simpele dingen over het hoofd gezien worden. Openheid hierin. Professionele presentatie over de waarde van data om tot resultaten en inzichten te komen.
    Deelnemer 2018
  • Deelnemer 2018
    Leuke dag en sfeer, zeker wat opgestoken. Veel ideeën op kunnen doen die ook aansluiten bij kleinere webshops.
    Deelnemer 2018
  • Deelnemer 2018
    Goed verhaal waarin duidelijk werd dat data driven commerce ook zeer waardevol en belangrijk is voor de toekomstige fysieke retail
    Deelnemer 2018

Laatste nieuws

 
6 februari 2019
Datadriven Commerce

‘Data zorgt ervoor dat we van een benadering van de massa, zijn overgestapt naar segmentatie en nu zelfs personalisatie’

Bill Duin & Manon van den Ende, eigenaar Podobrace + oprichter Dunion Online Marketing en Sales Manager Benelux, vertellen op het Datadriven Commerce Event over waar […]
6 februari 2019
Data Driven Commerce

Arno Witte & Sven Meijer (Objective Partners): ‘Data is uiteindelijk het middel, niet het doel’

Arno Witte & Sven Meijer, Head of Data Science en CCO, vertellen op het Datadriven Commerce Event hoe dankzij verschillende data partnerships het nu mogelijk is om […]
5 februari 2019
Datadriven Commerce

Jurriaan Bos (T-Mobile):‘Staar je niet blind op één soort onderzoek’

Welke internetsnelheid heb je thuis nodig? Lastige vraag, merkte T-Mobile aan het gedrag van bezoekers op zijn website. Frustrerend bovendien. Jurriaan Bos, product owner e-commerce bij […]

Gold sponsors

  • ADchieve
  • Future Facts
  • data driven commerce event

Media partners

Blijf op de hoogte