Andries Hiemstra - OrangeValley

Andries Hiemstra – Digital Strateeg Orangevalley

Andries is een gepassioneerde digital marketing strateeg met een focus op digitale transformatie, e-business, omnichannel, groei en datagestuurde besluitvorming. In zijn rol als strateeg bij OrangeValley is hij verantwoordelijk voor de digitale strategie van merken als KPN, Score, Dorel Juvenile en Avéro Achmea.

Mijn sessie: Data-strategie: van onderbuik naar data warehouse

Organisaties worden steeds beter in het verzamelen van data, maar zijn vaak niet bij machte om concrete inzichten en actiepunten te destilleren uit deze zee van (big) data. De beschikbare data is vaak versplinterd, niet toegankelijk en/of onbetrouwbaar.

Hoe zorg je dat iedereen binnen je organisatie naar dezelfde data kijkt en écht datagedreven beslissingen kan nemen? Door een single source of truth te creëren. Aan de hand van een aantal praktijkvoorbeelden bij klanten laten we stapsgewijs zien hoe je de data binnen je organisatie voor iedereen beschikbaar kunt maken. Ook weet je na de sessie precies wat je daarvoor nodig hebt.

Houd me op de hoogte