Cheyenne Crucq CliniClowns
Marlies Wilms Floet DNZ

Cheyenne Crucq
CliniClowns

Cheyenne studeerde communicatiemanagement en digital marketing. Ze is ruim zes jaar werkzaam in non profit en nu met het team verantwoordelijk voor online bij CliniClowns. En dat pakt ze juist commercieel aan door te sturen op zaken zoals data, traffic, orderwaardes en conversie.

Marlies Wilms Floet
De Nieuwe Zaak

Marlies is economisch psycholoog met jarenlange ervaring als e-commerce manager. Na het afronden van haar studie heeft ze ervaring opgedaan als kwalitatief marktonderzoeker en e-commerce manager in de reisbranche. Sinds begin 2013 leidt ze het CRO en usability team van De Nieuwe Zaak, waar ze zich met een team van specialisten richt op conversie boosting door user centered design, usability, user testing, a/b-testing, data-driven relevantie en persuasion.

Onze sessie om 14.45 – 15.15: Prijzen winnen met jouw website? Hoe CliniClowns data inzet om de website te optimaliseren. 

 

 

 

Houd me op de hoogte