Minder geplande campagnes, meer continue processen met meer impact!

data driven commerce

In de aanloop naar Data Driven Commerce 2018 interviewen we Nick Vieberink van Bouwmaat & Chi Shing Chang van SPARQUE over hun visie.

Wat betekent data voor jouw bedrijf/functie?

Data is voor Bouwmaat essentieel om de persoonlijke aandacht die vakmannen van ons krijgen in de vestigingen ook online te kunnen geven. Altijd het juiste assortiment, de slimste diensten en de beste service op het juiste moment. Ongeacht het kanaal dat de vakman gebruikt. Dat is voor mij slimmer bouwen met Bouwmaat.

Hoe zet jij/jullie data in om jouw businesscase te behalen?

Klanten worden bij Bouwmaat vanaf de start van hun bedrijf persoonlijk benaderd en actief geholpen hun bedrijf zo succesvol mogelijk te maken. Online, maar zeker ook offline. Klantgedrag zegt veel over het stadium waar een bedrijf zich in bevindt en de behoefte van de klant. Hier speelt Bouwmaat actief op in met persoonlijke aanbiedingen, relevante nieuwe opdrachten, productsuggesties en slimme services.

Wat is de toekomst van data?  

Veel in het marketingproces zal door middel van slimme inzet van data persoonlijk worden gemaakt en slimme algoritmen bepalen welke content, producten en services relevant en effectief zijn. Minder geplande campagnes, meer continue processen met meer impact.

Bestel tickets