Ontwerp zonder titel (2)
Ontwerp zonder titel (7)

Leonard Blommendaal | Founder Shopping Minds

Door slimme technologieën te verbinden en in te zetten, zorgt Leonard er met het Data Management Platform (DMP) van Shopping Minds voor dat website bezoekers een persoonlijke beleving ervaren. Wensen en behoeften wordt realtime aangepast en meegenomen in persoonlijke uitingen op de site, in mailings, retargeting en DM. 

Job van den Berg | Data Strategy Director Sanoma

Job van den Berg is Data Strategy Director bij Sanoma en verantwoordelijk voor de commerciële data-strategie richting adverteerders en mediabureaus. Hij brengt bij adverteerders en mediabureaus onder de aandacht hoe Sanoma-data kan helpen om de marketingeffectiviteit te verhogen en hoe je meer insights kunt genereren over consumenten. Job werkte eerder bij Kantar als Innovation Director

Onze sessie: Customer matches met de Sanoma data voor on- en offline werving van (nieuwe) klanten

Met behulp van het Data Management Platform van Shopping Minds worden uitgebreide profielen van websitebezoekers opgebouwd. Deze informatie kan niet alleen gebruikt worden voor het personaliseren van de website en de e-mail, maar door de integratie met de systemen van Sanoma ook voor gepersonaliseerde print en online advertising! Aan de hand van cases wordt inzichtelijk gemaakt hoe de data uit het DMP en CRM worden ingezet om klanten in de e-commerce te werven. 

Houd me op de hoogte