data driven commerce event
data driven commerce event

Dion Fokkema – Manager marketing en e-commerce
Op=Op Voordeelshop

Sinds 1998 heeft Dion een passie voor e-commerce, retail & marketing. Ervaring in uiteenlopende branches van computers, dvd en games, naar schoenen, kleding en nu FMCG. In de laatste functie houd Dion zich bezig met strategische marketing, personalisatie, online marketing, CRO en data.

Leonard Blommendaal – Oprichter Shopping Minds

Relevantie en beleving op nummer 1. Door slimme technologieën te verbinden en in te zetten, zorgt Leonard er met Shopping Minds voor dat websitebezoekers een persoonlijke beleving ervaren. Wensen en behoeften wordt realtime aangepast en meegenomen in persoonlijke uitingen op de site, in mailings, retargeting en DM.

Onze sessie – De kracht van data, Artificial Intelligence en personalisatie bij Op=Op Voordeelshop

Dion Fokkema van Op=Op Voordeelshop licht toe hoe de online retailer door de kracht van Al en personalisatie een lager budget uitgeeft en daarmee meer bereikt. Leonard Blommendaal legt uit hoe Op=Op Voordeelshop de techniek van Shopping Minds inzet om bezoekers aan te zetten tot een actie en de conversie te verhogen.

Bestel je early bird ticket