data driven commerce event
data driven commerce event

Melanie Barneveld - E-Commerce Manager
Miss Etam

Na ruim 10 jaar bij Miss Etam heeft Melanie Barneveld de klant van Miss Etam goed leren kennen. Als bedrijfskundige heeft zij eerst ervaring opgedaan op de inkoopafdeling en nu werkt zij al bijna 7 jaar op de E-commerce afdeling. Haar beeld van de klant is de loop der jaren verrijkt door productanalyses, en met name de laatste jaren door klantdata en gedragsanalyses. Samen met haar multidisciplinaire team is zij dagelijks bezig de online customer journey te verbeteren. Altijd vooruit denken met de kennis van gisteren en creatief, commercieel en resultaatgericht zijn. Het doel is het bereiken van de meest optimale customer experience.

Lisa Schrauwen - Web Analyst bij Miss Etam

Tijdens haar masteropleiding Communicatiewetenschap werd Lisa al gefascineerd door het waarom achter consumentengedrag. Als webanalist is het dan ook haar missie om het gedrag van de klant met behulp van data zo gedetailleerd mogelijk in kaart te brengen. Met de verkregen inzichten is zij dagelijks bezig de klantervaring te verbeteren en te personaliseren.

Onze sessie - Hoe wordt haar data persoonlijk?

Persoonlijke service staat voorop bij Miss Etam. Relevant zijn voor haar op het juiste moment. Hoe maakt Miss Etam gebruik van haar data om dit te bereiken? Aan de hand van praktijkvoorbeelden vertelt Miss Etam hoe data wordt gebruikt voor een klantervaring op maat.

Blijf op de hoogte