Sprekers foto's 400x400 (11)

Nick Vieberink

Nick Vieberink is Manager Marketing en E-commerce bij Bouwmaat en hiermee mede verantwoordelijk voor de transitie naar een omnichannel organisatie.

Nick heeft een achtergrond in digital marketing en is in het verleden onder andere verantwoordelijk geweest voor Kluswebsite.nl.

Op het snijvlak tussen retail en groothandel, maar altijd 100% gericht op de klant zet Nick zich in om data actief en effectief in te zetten voor een persoonlijke klantervaring. Digitaal en fysiek.

Bouwmaat is met 47 vestigingen, een webshop en de Bouwmaat App altijd en overal de maat in slimmer bouwen voor de professionele vakman.

Lees hier een kort interview met Nick over zijn visie op data.

Mijn sessie: 

Bouwmaat is groot geworden dankzij de unieke persoonlijke aandacht voor de ZZPer; de vakman. Deze persoonlijke aandacht biedt Bouwmaat nu ook online. De klantervaring wordt op steeds meer plekken dynamisch aangepast aan de unieke wensen van de vakman. Hoe breng je een complexe datastructuur vanuit meerdere bronnen samen om deze real-time te combineren tot een persoonlijk aanbod? Op het juiste moment de juiste content en wat als je toekomstig klantgedrag kan gaan voorspellen? Of zoals we bij Bouwmaat zeggen: stoere dingen doen, met data.

Bestel je early bird ticket