YourSurprise, online aanbieder van persoonlijke cadeaus, werkt steeds meer samen met merken. Data zijn cruciaal: ‘We helpen merken te definiëren wat hun klanten écht willen.’ Dat […]
Met behulp van het Data Management Platform van Shopping Minds worden uitgebreide profielen van websitebezoekers opgebouwd. Deze informatie kan niet alleen gebruikt worden voor het personaliseren […]
In aanloop naar het Data Driven Commerce event heeft de Nieuwe Zaak een blogserie geschreven over het thema ‘Van verzamelen naar doen’. In deze serie bespreken […]
Steeds meer organisaties gebruiken data om betere beslissingen te nemen. Data helpt om je klanten beter te leren kennen en kan vervolgens ook helpen om je […]
Andries Hiemstra is een gepassioneerde digital marketing strateeg met een focus op digitale transformatie, e-business, omnichannel, groei en datagestuurde besluitvorming. In zijn rol als strateeg bij […]
In aanloop naar het Data Driven Commerce event heeft De Nieuwe Zaak een blogserie geschreven over het thema ‘Van verzamelen naar doen’. In deze serie bespreken ze hoe je […]
Jeroen van Eck en Dave Vollebregt zijn een van de sprekers tijdens het Data Driven Commerce Event op 13 februari in Utrecht. Jeroen is marketing strateeg […]