7 december 2018
data driven commerce

Het wordt nu echt tijd om aan de slag te gaan met marketing automation

Op dit moment volgen de technologische mogelijkheden zich zo snel op, dat je het idee hebt altijd achter te lopen. Zelfrijdende auto’s, Virtual Reality en Smart […]
6 december 2018
data driven commerce

Alex van de Pol (ADchieve): “Een systeem met veel data kan je gerichter ondersteunen.”

Op het programma van Data Driven Commerce 2019 staan diverse sprekers die vertellen hoe zij met data inspelen op de klantervaring. Vooruitblikkend op die dag, deelt […]
27 november 2018
data driven commerce

Onderzoek data driven marketing: Menselijke factor grootste uitdaging

DDMA, branchevereniging voor data en marketing, deelt vandaag de resultaten van het jaarlijkse Data Driven Marketing Onderzoek onder 192 marketingprofessionals in Nederland. DDMA voerde het onderzoek […]
11 januari 2018
data driven commerce

Interview with Jens Plattfaut

What means data for your company/function? The foryouandyourcustomers Data Driven Commerce team supports their clients in creating better user experiences by using data in many sophisticated […]
11 januari 2018
data driven commerce

Minder geplande campagnes, meer continue processen met meer impact!

In de aanloop naar Data Driven Commerce 2018 interviewen we Nick Vieberink van Bouwmaat & Chi Shing Chang van SPARQUE over hun visie. Wat betekent data […]
9 januari 2018
data driven commerce

Finbar Hage (Rabobank): “Data als voorwaarde voor tevreden klant en gezond bedrijf.”

In de aanloop naar Data Driven Commerce 2018 interviewen we Finbar Hage van Rabobank en deelt hij zijn visie. Wat betekent data voor jouw bedrijf en […]
9 januari 2018
data driven commerce

Eyal Oster (MobileBridge): “Data is everything for us and for our customers.”

What means data for your company and function? Data is everything for us and for our customers. We are a data company as we help our […]
7 september 2017
data driven commerce

Cheyenne Crucq (CliniClowns): “Privacy is en blijft een hot issue!”

Wat betekent data voor jouw bedrijf en functie?  Data is heel belangrijk. Ik geloof dat effectieve marketing gedreven wordt door data. Data maakt het mogelijk relevant en […]
Early Bird tickets