11 februari 2020

Nico Veenendaal: ‘Zorg dat ’t voor de klant interessant wordt om zich bloot te geven’

YourSurprise, online aanbieder van persoonlijke cadeaus, werkt steeds meer samen met merken. Data zijn cruciaal: ‘We helpen merken te definiëren wat hun klanten écht willen.’ Dat […]
10 februari 2020

Jagoda Trąbińska: “We analyze data in real-time, regardless of the scale of operations.”

Where does your passion for data come from? Data is the oil of the 21st century, a new source of insights and economic power. At Synerise […]
4 februari 2020

Leonard Blommendaal en Job van den Berg: “Data biedt je oneindig veel inzichten maar hou het vooral praktisch als je het in gaat zetten in marketingprocessen.”

Met behulp van het Data Management Platform van Shopping Minds worden uitgebreide profielen van websitebezoekers opgebouwd. Deze informatie kan niet alleen gebruikt worden voor het personaliseren […]
4 februari 2020

In 4 stappen naar een relevanter aanbod voor jouw klant

In aanloop naar het Data Driven Commerce event heeft de Nieuwe Zaak een blogserie geschreven over het thema ‘Van verzamelen naar doen’. In deze serie bespreken […]
4 februari 2020

Wouter van der Heijden: “Data is het beste medium om gezamenlijk objectieve beslissingen te maken”

Steeds meer organisaties gebruiken data om betere beslissingen te nemen. Data helpt om je klanten beter te leren kennen en kan vervolgens ook helpen om je […]
31 januari 2020

Andries Hiemstra: Als kind stelde ik vaak de vraag ‘waarom’ en dat is nu later in mijn werk nog steeds zo.

Andries Hiemstra is een gepassioneerde digital marketing strateeg met een focus op digitale transformatie, e-business, omnichannel, groei en datagestuurde besluitvorming. In zijn rol als strateeg bij […]
27 januari 2020

Wat je wil en wat je kan komen samen in een data strategie

In aanloop naar het Data Driven Commerce event heeft De Nieuwe Zaak een blogserie geschreven over het thema ‘Van verzamelen naar doen’. In deze serie bespreken ze hoe je […]
21 januari 2020

Hoe Hema data inzet voor de ideale winkel

Op welke manier kun je data inzetten om ervoor te zorgen dat jouw winkels dermate goed zijn ingedeeld dat de klant altijd voorzien is in zijn […]
21 januari 2020

Jeroen van Eck en Dave Vollebregt over data bij DPG Media

Jeroen van Eck en Dave Vollebregt zijn een van de sprekers tijdens het Data Driven Commerce Event op 13 februari in Utrecht. Jeroen is marketing strateeg […]
Houd me op de hoogte