21 januari 2020

Groeien in datavolwassenheid gaat over meer dan alleen data

In aanloop naar het Data Driven Commerce event hebben wij een blogserie geschreven over het thema ‘Van verzamelen naar doen’. In deze serie bespreken we hoe je data kunt […]
20 januari 2020

Marco van Dijk (KPN): “Data an sich zegt nog helemaal niets.”

Marco van Dijk en Roos van Duren hebben tijdens het Data Driven Commerce Event op 13 februari samen een presentatie over KPN’s evolutie naar een persoonlijke […]
2 januari 2020

Arnoud de Munnik: ‘Dat een deel van je ‘data’ op de plank blijft liggen is niet zo erg.’

Arnoud de Munnik werkt nu 7 jaar bij Wehkamp met big data. In die tijd heeft hij verschillende rollen gehad, waarbij hij de laatste jaren vooral […]
17 december 2019

Chi Shing Chang: “We zien data als ‘science’, maar werken met data is ook ‘art’.”

Chi Shing Chang is mede-oprichter van SPARQUE, hij heeft een achtergrond in E-commerce en data-analyse. Wij stelden Chi Shing alvast een aantal vragen over data. Op […]
10 december 2019

Bas Karsemeijer (HEMA): “Mijn passie voor data komt vanuit mijn jeugd.”

Bas Karsemeijer is head of data bij HEMA. Hij is een van de keynotes van het Data Driven Commerce Event 2020. Hij vertelt daar hoe HEMA […]
5 december 2019

Bouwmaat doet stoere dingen met data

‘Ik heb geen passie voor data, ik heb passie voor klanten.’ Duidelijker kan Nick Vieberink, manager marketing en e-commerce bij Bouwmaat, groothandel in bouwmaterialen, het niet […]
19 november 2019

Nick Vieberink (Bouwmaat): “Ik heb helemaal geen passie voor data, maar voor klanten.”

Nick Vieberink spreekt namens Bouwmaat tijdens het Data Driven Commerce Event 2020. Hij is Manager Marketing en E-commerce en hiermee mede verantwoordelijk voor de transitie naar […]
6 februari 2019
Datadriven Commerce

‘Data zorgt ervoor dat we van een benadering van de massa, zijn overgestapt naar segmentatie en nu zelfs personalisatie’

Bill Duin & Manon van den Ende, eigenaar Podobrace + oprichter Dunion Online Marketing en Sales Manager Benelux, vertellen op het Datadriven Commerce Event over waar […]
5 februari 2019
Datadriven Commerce

Jurriaan Bos (T-Mobile):‘Staar je niet blind op één soort onderzoek’

Welke internetsnelheid heb je thuis nodig? Lastige vraag, merkte T-Mobile aan het gedrag van bezoekers op zijn website. Frustrerend bovendien. Jurriaan Bos, product owner e-commerce bij […]
Houd me op de hoogte