In aanloop naar het Data Driven Commerce event hebben wij een blogserie geschreven over het thema ‘Van verzamelen naar doen’. In deze serie bespreken we hoe je data kunt […]
Marco van Dijk en Roos van Duren hebben tijdens het Data Driven Commerce Event op 13 februari samen een presentatie over KPN’s evolutie naar een persoonlijke […]
Chi Shing Chang is mede-oprichter van SPARQUE, hij heeft een achtergrond in E-commerce en data-analyse. Wij stelden Chi Shing alvast een aantal vragen over data. Op […]
‘Ik heb geen passie voor data, ik heb passie voor klanten.’ Duidelijker kan Nick Vieberink, manager marketing en e-commerce bij Bouwmaat, groothandel in bouwmaterialen, het niet […]
Nick Vieberink spreekt namens Bouwmaat tijdens het Data Driven Commerce Event 2020. Hij is Manager Marketing en E-commerce en hiermee mede verantwoordelijk voor de transitie naar […]
Bill Duin & Manon van den Ende, eigenaar Podobrace + oprichter Dunion Online Marketing en Sales Manager Benelux, vertellen op het Datadriven Commerce Event over waar […]
Welke internetsnelheid heb je thuis nodig? Lastige vraag, merkte T-Mobile aan het gedrag van bezoekers op zijn website. Frustrerend bovendien. Jurriaan Bos, product owner e-commerce bij […]