Programma 2020

Onderstaand vind je het programma van 2020.


09.00 - 09.30

Ontvangst

09.30 - 09.40

Opening

Door dagvoorzitter Annemarie van Campen
Annemarie van Campen weet op een heldere manier doorgaans ingewikkelde digitale materie, heel begrijpelijk uit te leggen aan de niet-nerds onder ons.
Bas
09.40 - 10.20

Bas Karsemeijer | Head of Data HEMA

Iedereen kent HEMA en jij bent waarschijnlijk ook een klant. Maar is jouw lokale HEMA hetzelfde als andere HEMA's? En waarom is het assortiment niet overal hetzelfde? Lees meer...
Nick
10.20 - 11.00

Nick Vieberink | Manager Marketing & E-commerce Bouwmaat

Bouwmaat is groot geworden dankzij de unieke persoonlijke aandacht voor de ZZPer; de vakman. Deze persoonlijke aandacht biedt Bouwmaat nu ook online. Lees meer...
11.00 - 11.30

Pauze

Parallelsessies ronde 1

11.30-12.00

Jagoda Trąbińska | Vice President of Business Development Synerise & Arne Stierman | Strategist Born05

Empower the data to enhance your consumer digital transformation experience
Writing and mapping the Customer Journey is like writing a complex symphony. How does technology help us to combine communications, touchpoints and data to drive effective and positive Brand Experiences to build Brands that users love? Lees meer...
Chi
11.30-12.00

Chi Shing Chang | Co-founder SPARQUE en Peter Beentjes | Marketeer Warmteservice

Gepersonaliseerde cross-sell recommendations: een hogere orderwaarde bij Warmteservice met behulp van data
Een betere klantervaring en hogere omzet met goede cross-sell suggesties. Waar komt de data vandaan en hoe mobiliseer je die data zodat suggesties relevant zijn? Lees meer...
12.00 - 12.10

Wisselmoment

Sprekers foto's 400x400 - 2020-01-07T091323.884
12.10 - 12.50

Nico Veenendaal | Director Business Development YourSurprise

Behalve dat we data gebruiken voor onze interne en eigen processen, werken we ook vaak nauw samen met marketing of online sales teams van grote en bekende merken. Onze expertise op gebied van online is extreem groot. Lees meer...
12.50 - 13.50

Lunch

Tijdens de lunch zal Mathijs Kok in gesprek gaan met bezoekers van het evenement voor zijn podcast @AskMathijs. Lees meer...

Parallelsessies ronde 2

Andries Hiemstra - OrangeValley
13.50-14.20

Andries Hiemstra - Digital Strateeg Orangevalley

Data-strategie: van onderbuik naar data warehouse
Organisaties worden steeds beter in het verzamelen van data, maar zijn vaak niet bij machte om concrete inzichten en actiepunten te destilleren uit deze zee van (big) data. De beschikbare data is vaak versplinterd, niet toegankelijk en/of onbetrouwbaar. Lees meer...
Twee sprekers 400x400
13.50-14.20

Jeroen van Eck | Digital Marketing Strateeg De Nieuwe Zaak & Dave Vollebregt | Manager eCommerce DPG Media

E-commerce bij DPG Media: Stap voor stap naar een datagedreven commerce organisatie
We nemen je mee hoe DPG Media in het afgelopen jaar samen met De Nieuwe Zaak een vernieuwd fundament heeft gelegd aan de hand van het digital marketing maturity model om deze ambities te kunnen realiseren. Lees meer...
14.20 - 14.30

Wisselmoment

Twee sprekers 400x400 (4)
14.30-15.10

Arnoud de Munnik | Data Scientist Wehkamp en Gijs van der Woerd | Data analist Controlling Wehkamp

Wehkamp gelooft erin dat mode en lifestyle op een slimme manier te combineren is met online technologie en een fijne shopervaring, om zo een relevant en overtuigd platform te kunnen bieden aan haar klanten en partners. Lees meer...
15.10 - 15.30

Pauze

Parallelsessies ronde 3

Twee sprekers 400x400 (2)
15.30-16.00

Leonard Blommendaal | Founder Shopping Minds en Job van den Berg | Data Strategy Director Sanoma

Customer matches met de Sanoma data voor on- en offline werving van (nieuwe) klanten

Met behulp van het Data Management Platform van Shopping Minds worden uitgebreide profielen van websitebezoekers opgebouwd. De informatie kan niet alleen gebruikt worden voor personalisering van de website en e-mail, maar ook voor online advertising and print! Lees meer...

Sprekers foto's 400x400 - 2020-01-27T091719.522
15.30-16.00

Wouter van der Heijden | Data Analytics Consultant De Nieuwe Zaak

Weten hoe je met je data strategie aan de slag kan? Begin met wat je wil en wat je kan.
Steeds meer organisaties gebruiken data om betere beslissingen te nemen. Data helpt om je klanten beter te leren kennen en kan vervolgens ook helpen om je dienstverlening te optimaliseren. Lees meer...
16.00-16.10

Wisselmoment

Twee sprekers 400x400 (2)
16.10-16.50

Roos van Duren | Customer Insight Analist KPN en Marco van Dijk | Digital Innovation Consultant KPN

KPN’s evolutie naar een persoonlijke en klantgerichte dialoog
Klanten verwachten dat bedrijven zoals KPN steeds persoonlijker en relevanter communiceren. Klanten willen deelnemen aan een dialoog, ze willen dat we luisteren en relevante proposities en oplossingen aanbieden die aansluiten bij hun behoeften. Lees meer...
Twee sprekers 400x400 (1)
16.50-17.10

Dries Cuijpers | Directie Consumenten en Winnie van Heesch | Strategy advisor consumer affairs Autoriteit Consument & Markt

“Grenzen aan de online beïnvloeding van consumenten”
ACM (de Autoriteit Consument en Markt) publiceert op 11 februari de definitieve versie van de Leidraad Bescherming van de Online Consument. Afgelopen december consulteerde ACM een concept. De leidraad legt uit welke grenzen er zitten aan het gebruik van data ten behoeven van het inzetten van online beïnvloedingstechnieken richting consumenten op basis van consumentenwetgeving.
17.20 - 18.15

Netwerkborrel

Houd me op de hoogte