Programma 2019

Tijdens Data Driven Commerce 2019 hebben diverse sprekers verteld hoe zij met data inspelen op de klantervaring. Onderstaand vind je het programma van 2019. Wil je op de hoogte blijven van het programma in 2020? Volg ons dan op Twitter!


09.00 - 09.30

Ontvangst

09.30 - 09.45

Opening

Door dagvoorzitter Annemarie van Campen
Annemarie van Campen weet op een heldere manier doorgaans ingewikkelde digitale materie, heel begrijpelijk uit te leggen aan de niet-nerds onder ons.
09.45 - 10.25

Positieve klant-impact realiseren met data en analyse

Tjaard Prins | Centraal Beheer
De klant centraal stellen en dat op een data-gedreven manier. Elk bedrijf wil dat, maar hoe doe je dat nu eigenlijk? Bij Centraal Beheer hebben we hier een visie op ontwikkeld en daarmee realiseren we een positieve impact op de klant. Tijdens deze presentatie zal Tjaard vertellen over deze visie en concrete voorbeelden geven over hoe dit tot impact voor de klant heeft geleid.
data driven commerce event
10.25 - 11.05

Hoe wordt haar data persoonlijk?

Melanie Barneveld & Lisa Schrauwen | Miss Etam
Aan de hand van praktijkvoorbeelden vertelt Miss Etam hoe data wordt gebruikt voor een klantervaring op maat.
11.05 - 11.35

Pauze

Parallelsessies ronde 1

data driven commerce
11.35 - 12.05

Data & Google Ads

Alex van de Pol | ADchieve
Tijdens deze sessie krijg je concrete handvatten hoe je databronnen kan gebruiken om tot betere beslissingen te kunnen komen en hoe je de juiste terugkoppeling kan krijgen.
data driven commerce
11.35 - 12.05

Rome is ook niet in 1 dag gebouwd: Stap voor stap naar een datagedreven e-commerce organisatie

Jeroen van Eck | De Nieuwe Zaak
In deze presentatie leer je welke stappen je moet nemen om naar die datagedreven organisatie toe te groeien.
12.05 - 12.15

Wisselmoment

Parallelsessies ronde 2

data driven commerce event
12.15 - 12.45

How to increase your marketing ROI by using the right data-driven approach

Simona Nita | TomTom & Adil Bohoudi | Future Facts
During this session we will show how business value was created through 5 success factors of data driven marketing.
data driven commerce event
12.15 - 12.45

De kracht van data, Artificial Intelligence en personalisatie bij Op=Op Voordeelshop

Dion Fokkema & Leonard Blommendaal | Op=Op Voordeelshop & Shopping Minds
Dion Fokkema van Op=Op Voordeelshop licht toe hoe de online retailer door de kracht van Al en personalisatie een lager budget uitgeeft en daarmee meer bereikt. Leonard Blommendaal legt uit hoe Op=Op Voordeelshop de techniek van Shopping Minds inzet om bezoekers aan te zetten tot een actie en de conversie te verhogen.
12.45 - 13.45

Lunch

data driven commerce event
13.45 - 14.25

Help de klant voordat je persuasion toepast

Jurriaan Bos - T-Mobile
Een praktische case waarin meerdere ondezoeksmethoden gebruikt worden om de online conversie en consumer experience te verbeteren.
14.25 - 14.35

Wisselmoment

Parallelsessies ronde 3

Data Driven Commerce Event
14.35 - 15.05

Data & Personalisatie: Een kwestie van vertrouwen?

Frank Beke | De Nieuwe Zaak
Hoe verzamel je kennis over klanten én zet je deze kennis in zonder je klant af te schrikken? Dr. Frank Beke van De Nieuwe Zaak deelt graag zijn expertise over hoe jij de maximale waarde uit je klantdata haalt, waarop hij gepromoveerd is.
data driven commerce event
14.35 - 15.05

Vanuit een 360° klantprofiel naar een gepersonaliseerde customer journey

Siebren van Bruggen | ISM eCompany
Op een laagdrempelige manier legt Siebren uit hoe u vanuit losse online marketingkanalen 360° klantprofielen creërt en hoe u deze inzichten omzet naar personalisaties in de gehele klantreis.
15.05 - 15.30

Pauze

Parallelsessies ronde 4

15.30 - 16.00

Q&A: Het succes van realtime personalisatie bij Podobrace.nl

Bill Duin & Manon van den Enden I Retailrocket
Tijdens een Q&A sessie met Bill Duin oprichter van Podobrace, expert in medische hulpmiddelen, worden verschillende opties, resultaten en ervaringen gedeeld.
Data Driven Commerce
15.30 - 16.00

Waarom cross device meten geen probleem meer hoeft te zijn voor jouw marketing strategie

Arno Witte & Sven Meijer I Objective Partners
Cookie-based measurement is dood. Dankzij verschillende data partnerships is het nu mogelijk om sessies bij elkaar te halen en op user niveau te meten. Zo kunnen wij goed in kaart brengen hoe customer journeys in elkaar zitten en kun je met je marketing en media strategie hierop inspelen.
data driven commerce event
16.10 - 16.45

Leveraging data as the next competitive advantage, in a fast changing world.

Volkert Wilkens | Google
How can data help you leverage change, and how can you setup your data sources in order to distinguish yourself from the competition.
17.00 - 18.00

Netwerkborrel

Blijf op de hoogte