Programma 2020

Onderstaand vind je het programma van 2020. In de komende weken wordt het programma verder bekend gemaakt.


09.00 - 09.30

Ontvangst

09.30 - 09.40

Opening

Door dagvoorzitter Annemarie van Campen
Annemarie van Campen weet op een heldere manier doorgaans ingewikkelde digitale materie, heel begrijpelijk uit te leggen aan de niet-nerds onder ons.
Bas
09.40 - 10.20

Bas Karsemeijer | Head of Data HEMA

Iedereen kent HEMA en jij bent waarschijnlijk ook een klant. Maar is jouw lokale HEMA hetzelfde als andere HEMA's? En waarom is het assortiment niet overal hetzelfde? Lees meer...
Nick
10.20 - 11.00

Nick Vieberink | Manager Marketing & E-commerce Bouwmaat

Bouwmaat is groot geworden dankzij de unieke persoonlijke aandacht voor de ZZPer; de vakman. Deze persoonlijke aandacht biedt Bouwmaat nu ook online. Lees meer...
11.00 - 11.30

Pauze

Parallelsessies ronde 1

Chi
11.30 - 12.00

Chi Shing Chang | Co-founder SPARQUE en Peter Beentjes | Marketeer Warmteservice

Gepersonaliseerde cross-sell recommendations: een hogere orderwaarde bij Warmteservice met behulp van data
Een betere klantervaring en hogere omzet met goede cross-sell suggesties. Waar komt de data vandaan en hoe mobiliseer je die data zodat suggesties relevant zijn? Lees meer...
Twee sprekers 400x400
11.30 - 12.00

Jeroen van Eck | Digital Marketing Strateeg De Nieuwe Zaak & Dave Vollebregt | Manager eCommerce DPG Media

E-commerce bij DPG Media: Stap voor stap naar een datagedreven commerce organisatie
We nemen je mee hoe DPG Media in het afgelopen jaar samen met De Nieuwe Zaak een vernieuwd fundament heeft gelegd aan de hand van het digital marketing maturity model om deze ambities te kunnen realiseren. Lees meer...
11.30 - 12.00

Synerise

12.00 - 12.10

Wisselmoment

Sprekers foto's 400x400 - 2020-01-07T091323.884
12.10 - 12.50

Nico Veenendaal | Director Business Development YourSurprise

Waarom zou je vrijwillig je data afgeven en je kenbaar willen maken als fan van een merk? In een vlotte presentatie neemt Nico je mee door leuke business cases en deelt hij zowel successen als bloopers! Lees meer...
12.50 - 13.50

Lunch

Tijdens de lunch zal Mathijs Kok in gesprek gaan met bezoekers van het evenement voor zijn podcast @AskMathijs. Lees meer...
Twee sprekers 400x400 (4)
13.50 - 14.30

Arnoud de Munnik | Data Scientist Wehkamp en Gijs van der Woerd | Data analist Controlling Wehkamp

Wehkamp gelooft erin dat mode en lifestyle op een slimme manier te combineren is met online technologie en een fijne shopervaring, om zo een relevant en overtuigd platform te kunnen bieden aan haar klanten en partners. Lees meer...
14.30 - 14.40

Wisselmoment

Parallelsessies ronde 2

Sprekers foto's 400x400 - 2019-12-19T111143.707
14.40 - 15.10

Frank Beke | Data Scientist De Nieuwe Zaak

Data & Personalisatie: Hoe verzamel je kennis over klanten én zet je deze kennis in zonder je klanten af te schrikken?
De consument verwacht tegenwoordig dat bedrijven begrijpen wat hij of zij wil. Daarom verzamelen bedrijven steeds meer data over hun klanten. Lees meer...
14.40 - 15.10

Sessie 2

14.40 - 15.10

Sessie 3

15.10 - 15.30

Pauze

Twee sprekers 400x400 (2)
15.30 - 16.10

Roos van Duren | Customer Insight Analist KPN en Marco van Dijk | Digital Innovation Consultant KPN

KPN’s evolutie naar een persoonlijke en klantgerichte dialoog
Klanten verwachten dat bedrijven zoals KPN steeds persoonlijker en relevanter communiceren. Klanten willen deelnemen aan een dialoog, ze willen dat we luisteren en relevante proposities en oplossingen aanbieden die aansluiten bij hun behoeften. Lees meer...
16.10 - 16.50

Keynote 6

17.00 - 18.00

Netwerkborrel

Bestel je ticket