Sprekers foto's 400x400 - 2020-01-13T094616.760
Sprekers foto's 400x400 - 2020-01-14T145631.013

Roos van Duren – Customer Insight Analist KPN

Roos is begonnen in het App Team van KPN waar ze verantwoordelijk was voor de Analytics implementatie en reporting. Door haar passie voor het optimaliseren van datagedreven processen en het vermogen om mensen binnen de organisatie te verbinden werd ze gevraagd om deel te nemen aan afdelingsoverkoepelende projecten op het gebied van klantherkenning en personalisatie. Vandaag de dag is ze Customer Insight Analist voor KPN Digital waarbij de primaire focus is om teams datagedreven te laten werken, de digitale klantreizen te optimaliseren en voor iedere klant een persoonlijke en relevante ervaring te bieden.

Marco van Dijk – Digital Innovation Consultant KPN

Marco werkt in het Customer Interaction Innovation team van  als Digital Innovation Consultant. Hij stond aan de wieg van de ontwikkeling en introductie van de Next Best Actions en is de drijvende kracht achter innovaties op het gebied van digitale klantinteracties. Zijn ideeën tekent hij graag uit en door zijn enthousiasme weet hij collega’s van IT, business en strategie met elkaar te verbinden om van idee tot excellente executie te komen.

Onze sessie: “KPN’s evolutie naar een persoonlijke en klantgerichte dialoog”

Klanten verwachten dat bedrijven zoals KPN steeds persoonlijker en relevanter communiceren. Klanten willen deelnemen aan een dialoog, ze willen dat we luisteren en relevante proposities en oplossingen aanbieden die aansluiten bij hun behoeften. Met onze mensen, het IT-landschap en de marketingmachine die hier gebruik van maakt, kunnen we hier nog niet altijd in voorzien. We maken echter een enorme inhaalslag en we vertellen jullie graag hoe we dat doen.

Houd me op de hoogte