TERUGBLIK 2018


Data: Denk groot, begin meteen! Was het thema van 2018.

Iedere dag verzamelen we ontzettend veel data. Denk maar eens aan een cookies, gps locaties van mobiele telefoons of social updates en likes. Maar wat kun je hier allemaal mee? Data is op zichzelf niets bijzonders of onderscheidend. Sterker nog, het is in iedere organisatie volop aanwezig. Data wordt pas onderscheidend als je in staat bent om het te gebruiken om je klanten beter te bedienen of om je bedrijfsprocessen verder te optimaliseren.

Inspirerende sprekers hebben hun inzichten rondom dit onderwerp gepresenteerd op 8 februari 2018. Vind hieronder de verschillende presentaties.

DE PRESENTATIES

Jeroen van Eck – Workshop: wat zijn de eerste stappen op het gebied van marketing automation
Cora Kleinhout – Wat is de toekomstvisie en hoe geeft Pets Place invulling aan haar omnichannel strategie?
Wouter van der Heijden – Workshop: selectie van een DMP: Hoe pak je dit aan?
Bram van Asseldonk & Jeroen Elshof – Grote stappen, met kleine middelen – inzet data binnen een lean startup
Jens Plattfaut – Towards a data driven content & product experience
Eyal Oster – How to build cross-channel conversations with customers based on real time data
Daniel Markus – Eerst mikken en dan schieten: met vooronderzoek meer rendement uit A/B testen
David Wijland – Workshop: Digital marketing: van performance naar branding
Guy de Pauw – De missing link tussen tekstanalyse en tekstproductie: textgain & webteksttool
Cheyenne Crucq & Marlies Wilms Floet – Prijzen winnen met jouw website? Hoe cliniclowns data inzet om de website te optimaliseren
Daniel Gerber – Picnic innovation: form data to insights



DE FOTO'S

We kunnen jullie onze foto's en onze kijk op het evenement geven. Maar volgens mij is het veel leuker om onze bezoekers van editie 2018 te laten spreken! Vind hier dan ook ook de foto's / filmpjes en social media berichten van onze bezoekers!
data driven commerce
Early Bird tickets